Mobilo

Hulp bij pech onderweg en ongevallen.

Mobilo


Hulp bij pech onderweg en ongevallen.
Mobilo – de mobiliteitsoplossing helpt eigenaars van een Mercedes-Benz bij technische problemen weer snel op weg. De afbeelding toont een villa in de bergen met een groot zwembad.
Opnieuw bekijken

Contactmogelijkheden


Snel gebeld. Direct uitgebreide ondersteuning.

Contactmogelijkheden


Snel gebeld. Direct uitgebreide ondersteuning.

Wat doet als u er wat gebeurt? Wie kan heel snel ter plaatse zijn, indien nodig? Mercedes-Benz helpt. Met een druk op een knop in uw Mercedes-Benz of door zelf te bellen, kunt u ons om hulp en ondersteuning vragen. We helpen u onmiddellijk met de eerste stappen.

  • Mercedes-Benz

    Mercedes-Benz servicehotline: +31 206 545 277

    Mercedes-Benz servicehotline: +31 206 545 277

    Bij pech, bij schade, bij een ongeval: onze deskundige contactpersonen staan 24/7 voor u klaar. U wordt geholpen bij al uw vragen omtrent schade en de benodigde maatregelen worden voor u in gang gezet. Ze zorgen voor persoonlijke opvang ter plaatse, regelen dat u verder kunt reizen en organiseren de optimale reparatie van uw Mercedes-Benz. Alles onder één dak, zodat u mobiel en ontspannen kunt blijven.

    Hulp bij pech voor doven en slechthorenden kan via het volgende e-mailadres worden behandeld: hls.nld@cac.mercedes-benz.com.
    Graag in de betreffende e-mail gegevens van het model en eigenaar, een symptoombeschrijving en de pechlocatie vermelden.

    Servicehotline

    Op het telefoonnummer 00800 1 777 7777 kunt u 24/7 deskundige Mercedes-Benz contactpersonen bereiken.

    Snel gebeld, persoonlijk verbonden. Op het telefoonnummer +31 206 545 277 kunt u 24/7 onze deskundige contactpersonen bereiken.

    Mercedes me-knop

    Via de Mercedes me-knop in het telefoonboek van de auto wordt de bestuurder direct met een Mercedes-Benz servicemedewerker verbonden.

    Hulp binnen handbereik. Via de Mercedes me-knop in het telefoonboek van uw auto wordt u direct met een van onze servicemedewerkers verbonden.

    SOS-knop

    Met de SOS-knop in de dakconsole van de auto wordt onmiddellijk een spraakverbinding met de Mercedes-Benz noodoproepcentrale tot stand gebracht.

    Eén druk op de knop is genoeg. Met de SOS-knop in de dakconsole van uw auto wordt onmiddellijk een spraakverbinding met de Mercedes-Benz noodoproepcentrale tot stand gebracht.

  • Mercedes-AMG

    Onze exclusieve Mercedes-AMG Hotline: 00800 264 77777<p>Gratis. Bij gebruik van een mobiele telefoon kunnen kosten in rekening worden gebracht. Alternatief: +31 206 545 277</p>

    Direct contact met uw AMG-team voor maximale service. U wordt gelijk met een AMG-expert verbonden die u vriendelijk en met kennis van zaken verder helpt. We staan altijd voor u klaar, of u nu een afspraak wilt maken of iets geregeld moet worden voor uw Mercedes-AMG hebt. Ook als u onverhoopt pech mocht hebben of er een ongeval heeft plaatsgevonden, zorgen wij voor snelle hulp.

    Uw voordelen:

    • Competente service voor uw Mercedes-AMG

    • Exclusief voor Mercedes AMG-klanten

    • Zonder wachttijden direct contact met een AMG-expert

    • 24 uur per dag, 365 dagen in het jaar

    • Gratis

    Mobiliteitsoplossingen AMG

Mobiliteitsoplossingen


Mobilo. Gewoon doorrijden.

Onze standaard mobiliteitsgarantie zorgt ervoor dat u ook mobiel blijft als de pech met uw Mercedes-Benz langer duurt dan voorzien.

Mobiliteitsoplossingen


Mobilo. Gewoon doorrijden.

Onze standaard mobiliteitsgarantie zorgt ervoor dat u ook mobiel blijft als de pech met uw Mercedes-Benz langer duurt dan voorzien.

Snel hulp ter plaatse – gratis en 24 uur per dag.

De afbeelding toont een groene veiligheidsdriehoek.
Opnieuw bekijken

Snel hulp ter plaatse – gratis en 24 uur per dag.

Bij pech, een ongeval, een klein ongemak of vandalisme zorgen onze experts in heel Europa ervoor dat u gewoon verder kunt. Dat kan met een reparatie ter plaatse, vervangend vervoer of een vliegticket. En als u liever rustig wilt wachten tot uw auto weer gerepareerd is, betalen we graag de hotelovernachting voor u. Daarvoor is één telefoontje voldoende.

Mercedes-Benz servicehotline: +31 206 545 277
Mercedes-AMG servicehotline*: 00800 264 77777

Hulp bij pech voor doven en slechthorenden kan via het volgende e-mailadres worden behandeld: hls.nld@cac.mercedes-benz.com.
Graag in de betreffende e-mail gegevens van het model en eigenaar, een symptoombeschrijving en de pechlocatie vermelden.

*Gratis. Bij gebruik van een mobiele telefoon kunnen kosten in rekening worden gebracht. 

  • Mercedes-Benz

    De afbeelding is helaas niet beschikbaar

    In een noodsituatie staan in meer dan 40 landen in Europa meer dan 3000 erkende Mercedes-Benz servicepartners voor u klaar. De mobiliteitsoplossing Mobilo is standaard bij elke Mercedes-Benz personenwagen en wordt na elke service bij Mercedes-Benz gratis verlengd – 30 jaar lang.

    Pech assistentie voor doven en slechthorenden is beschikbaar via het volgende e-mail adres: hls.bel@cac.mercedes-benz.com. Voor snellere assistentie vragen wij u vriendelijk de volgende informatie te verschaffen: Voertuigdetails (Chassisnummer (VIN) en kenteken/nummerplaat), Eigenaar/bedrijfsgegevens, symptoom beschrijving en locatie van de stranding. De S24H collega’s zullen u contacteren als verdere informatie noodzakelijk is.

  • Mercedes-AMG

    Onze exclusieve Mercedes-AMG Hotline: 00800 264 77777<p>Gratis. Bij gebruik van een mobiele telefoon kunnen kosten in rekening worden gebracht. Alternatief: +31 206 545 277</p>

    Direct contact met uw AMG-team voor maximale service. U wordt gelijk met een AMG-expert verbonden die u vriendelijk en met kennis van zaken verder helpt. We staan altijd voor u klaar, of u nu een afspraak wilt maken of iets geregeld moet worden voor uw Mercedes-AMG hebt. Ook als u onverhoopt pech mocht hebben of er een ongeval heeft plaatsgevonden, zorgen wij voor snelle hulp.

    Uw voordelen:

    • Competente service voor uw Mercedes-AMG

    • Exclusief voor Mercedes AMG-klanten

    • Zonder wachttijden direct contact met een AMG-expert

    • 24 uur per dag, 365 dagen in het jaar

    • Gratis

    Mobiliteitsoplossingen AMG

Digitale reddingswerkers.

Mercedes-Benz Reddingssticker

Digitale reddingswerkers.

Mercedes-Benz heeft eigen digitale reddingswerkers ontwikkeld, waarmee inzittenden in noodsituaties een doorslaggevende voorsprong hebben op veiligheidsgebied.

De digitale reddingswerkers zijn perfect op elkaar ingespeeld: voor elk model leidt de reddingssticker met QR-code direct naar de bijbehorende reddingskaart. De app Rescue Assist omvat reddingskaarten voor elk model en driedimensionale aanzichten - ook offline voor het geval op de plaats van het ongeval geen mobiel netwerk beschikbaar is.