Mobilo

Hulp bij pech onderweg en ongevallen.

Mobilo


Hulp bij pech onderweg en ongevallen.
Mobilo – de mobiliteitsoplossing helpt eigenaars van een Mercedes-Benz bij technische problemen weer snel op weg. De afbeelding toont een villa in de bergen met een groot zwembad.
Opnieuw bekijken

Mobiliteitsoplossingen


Mobilo. Gewoon doorrijden.

Onze standaard mobiliteitsgarantie zorgt ervoor dat u ook mobiel blijft als de pech met uw Mercedes-Benz langer duurt dan voorzien.

Mobiliteitsoplossingen


Mobilo. Gewoon doorrijden.

Onze standaard mobiliteitsgarantie zorgt ervoor dat u ook mobiel blijft als de pech met uw Mercedes-Benz langer duurt dan voorzien.

Snel hulp ter plaatse – gratis en 24 uur per dag.

De afbeelding toont een groene veiligheidsdriehoek.
Opnieuw bekijken

Snel hulp ter plaatse – gratis en 24 uur per dag.

Bij pech, een ongeval, een klein ongemak of vandalisme zorgen onze experts in heel Europa ervoor dat u gewoon verder kunt. Dat kan met een reparatie ter plaatse, vervangend vervoer of een vliegticket. En als u liever rustig wilt wachten tot uw auto weer gerepareerd is, betalen we graag de hotelovernachting voor u. Daarvoor is één telefoontje voldoende.

Mercedes-Benz servicehotline: 00800 1 777 7777
Mercedes-AMG servicehotline: 00800 264 77777

(Gratis. Bij gebruik van een mobiele telefoon kunnen kosten in rekening worden gebracht. Alternatief: +31 206 545 277)

  • Mercedes-Benz

    De afbeelding is helaas niet beschikbaar

    In een noodsituatie staan in meer dan 40 landen in Europa meer dan 3000 erkende Mercedes-Benz servicepartners voor u klaar. De mobiliteitsoplossing Mobilo is standaard bij elke Mercedes-Benz personenwagen en wordt na elke service bij Mercedes-Benz gratis verlengd – 30 jaar lang.

    Pech assistentie voor doven en slechthorenden is beschikbaar via het volgende e-mail adres: hls.bel@cac.mercedes-benz.com. Voor snellere assistentie vragen wij u vriendelijk de volgende informatie te verschaffen: Voertuigdetails (Chassisnummer (VIN) en kenteken/nummerplaat), Eigenaar/bedrijfsgegevens, symptoom beschrijving en locatie van de stranding. De S24H collega’s zullen u contacteren als verdere informatie noodzakelijk is.

  • Mercedes-AMG

    Onze exclusieve Mercedes-AMG Hotline: 00800 264 77777<p>Gratis. Bij gebruik van een mobiele telefoon kunnen kosten in rekening worden gebracht. Alternatief: +31 206 545 277</p>

    Direct contact met uw AMG-team voor maximale service. U wordt gelijk met een AMG-expert verbonden die u vriendelijk en met kennis van zaken verder helpt. We staan altijd voor u klaar, of u nu een afspraak wilt maken of iets geregeld moet worden voor uw Mercedes-AMG hebt. Ook als u onverhoopt pech mocht hebben of er een ongeval heeft plaatsgevonden, zorgen wij voor snelle hulp.

    Uw voordelen:

    • Competente service voor uw Mercedes-AMG

    • Exclusief voor Mercedes AMG-klanten

    • Zonder wachttijden direct contact met een AMG-expert

    • 24 uur per dag, 365 dagen in het jaar

    • Gratis

    Mobiliteitsoplossingen AMG

Digitale reddingswerkers.

Mercedes-Benz Reddingssticker

Digitale reddingswerkers.

Mercedes-Benz heeft eigen digitale reddingswerkers ontwikkeld, waarmee inzittenden in noodsituaties een doorslaggevende voorsprong hebben op veiligheidsgebied.

De digitale reddingswerkers zijn perfect op elkaar ingespeeld: voor elk model leidt de reddingssticker met QR-code direct naar de bijbehorende reddingskaart. De app Rescue Assist omvat reddingskaarten voor elk model en driedimensionale aanzichten - ook offline voor het geval op de plaats van het ongeval geen mobiel netwerk beschikbaar is.

Service Experience magazine.

Mercedes-Benz Service Experience

Service Experience magazine.

Tips & tricks, stijlvolle accessoires en nieuwe ontwikkelingen. Dit vindt u allemaal terug in de nieuwe editie van Service Experience, hét magazine van Mercedes-Benz Customer Services.

  • Servicehotline

    Ongeval. Wat nu?

    Hulp bij een ongeval

    Ongeval. Wat nu?

    Stap 1: Veiligheidsvest aantrekken, plaats van het ongeval duidelijk markeren en eerste hulp bieden.
    Stap 2: Noodgeval melden bij hulpdienst of politie (indien noodzakelijk).
    Stap 3: Ongevalgegevens op ongevalformulier vastleggen.
    Stap 4: Foto's maken van de bij het ongeval betrokken voertuigen en de plaats van het ongeval.
    Stap 5: Mercedes-Benz servicehotline 00800 1 777 7777 bellen Dit is gratis. Bij gebruik van een mobiele telefoon kunnen kosten in rekening worden gebracht. Alternatief: +31 206 545 277. Eventuele beschadigingen beschrijven en autopapieren gereedhouden. Mercedes-Benz AccidentAssist regelt het transport van uw auto naar de dichtstbijzijnde Mercedes-Benz dealer, zorgt ervoor dat u verder kunt en handelt de schade met uw verzekering af.

     

    Pech assistentie voor doven en slechthorenden is beschikbaar via het volgende e-mail adres:
    hls.bel@cac.mercedes-benz.com
    Voor snellere assistentie vragen wij u vriendelijk de volgende informatie te verschaffen:
    Voertuigdetails (Chassisnummer (VIN) en kenteken/nummerplaat), Eigenaar/bedrijfsgegevens, symptoom beschrijving en locatie van de stranding. De S24H collega’s zullen u contacteren als verdere informatie noodzakelijk is.

  • Service24h

    Mercedes-Benz Service24h.
    Helpt u dag en nacht weer op weg.

    Hulp bij een ongeval

    Mercedes-Benz Service24h.
    Helpt u dag en nacht weer op weg.

    Als u onderweg pech hebt of met startproblemen kampt, is Mercedes-Benz Service24h u overal in Europa van dienst. Onze service hotline is bereikbaar via het gratis internationale telefoonnummer 00800 1 777 7777 (Bij gebruik van een mobiele telefoon kunnen kosten in rekening worden gebracht. Alternatief: +31 206 545 277) en zorgt voor snelle en professionele hulp. 365 dagen per jaar, 7 dagen per week, 24 uur per dag staat Service24h paraat om u weer op weg te helpen. Dikwijls kan een defect meteen ter plaatse worden verholpen. Mocht dit niet mogelijk zijn, dan zorgen wij ervoor dat uw auto naar de dichtstbijzijnde Mercedes-Benz werkplaats wordt gebracht en dat u uw reis kunt voortzetten.

    U kunt de volgende services van ons verwachten: 

    • Individuele hulp bij noodgevallen
    • Advies op basis van de gestelde diagnose
    • Opzetten van hulpmaatregelen
    • Coördinatie en aansturing
    • Gekwalificeerd en deskundig personeel 

     

    Pech assistentie voor doven en slechthorenden is beschikbaar via het volgende e-mail adres:
    hls.bel@cac.mercedes-benz.com
    Voor snellere assistentie vragen wij u vriendelijk de volgende informatie te verschaffen:
    Voertuigdetails (Chassisnummer (VIN) en kenteken/nummerplaat), Eigenaar/bedrijfsgegevens, symptoom beschrijving en locatie van de stranding. De S24H collega’s zullen u contacteren als verdere informatie noodzakelijk is.

    Eén druk op de knop en u wordt geholpen.Met de geïntegreerde telematicaservices van Mercedes-Benz Contact<p>Voorwaarde: radio af fabriek aangesloten op functionerende mobiele telefoon. Voor het bellen naar het vaste netwerk brengt uw provider kosten in rekening.</p>  hebt u nóg meer voorzieningen tot uw beschikking. Met een simpele druk op de knop wordt u direct met het Mercedes-Benz Customer Assistance Center verbonden. Indien gewenst, worden hierbij alle relevante voertuig- en locatiegegevens verzonden, zodat u kunt rekenen op een uiterst korte reactietijd, en, nog veel belangrijker, snelle hulp ter plaatse. 

  • Hulp bij ongevallen

    Mercedes-Benz hulp bij ongevallen.

    Hulp bij ongeval

    Mercedes-Benz hulp bij ongevallen.

    Ons kwaliteitsstreven, onze innovatieve Mercedes-Benz techniek en de allermodernste veiligheidssystemen dienen een duidelijk doel: ongevallen vermijden. Of het nu gaat om plots overstekende dieren, steenslag of door derden veroorzaakte blikschade: elke autorijder, hoe ervaren ook, kan een ongeluk overkomen. En daarvoor zijn de omvangrijke services van Mercedes-Benz bedoeld. Deze helpen u niet alleen meteen weer op weg, maar voorkomen ook dat u kopzorgen aan een ongeval overhoudt. Servicehotline, mobiliteitsgarantie, deskundige reparatie: aan alles is gedacht.