COVID-19 update.

Informatie en veelgestelde vragen.

De maatregelen van Mercedes-Benz Vans met betrekking tot het COVID-19 virus.

Beste klant, partner en fans van Mercedes-Benz Vans,

Uw gezondheid komt, net als die van onze medewerkers, op de eerste plaats. We doen er dan ook
alles aan om ze zo goed mogelijk te beschermen in deze moeilijke tijden. Daarom houden wij ons strikt
aan de richtlijnen van de overheid en het RIVM in de aanpak van het COVID-19 virus en nemen wij
onze verantwoordelijkheid.

Intussen doen wij ook ons uiterste best doen om onze vertrouwde service en dienstverlening te
blijven garanderen en u op een veilige manier te verwelkomen in onze dealervestigingen. Wilt u een
afspraak maken? Raadpleeg dan eerst even de website van de desbetreffende dealer. Bent u aan een
nieuwe Mercedes-Benz toe en komt u liever niet naar de showroom? Dan kunt u onze online
showroom op mercedesopvoorraad.nl met de direct beschikbare voertuigen altijd raadplegen.

De gezondheid van onze productiemedewerkers ligt ons nauw aan het hart. We vragen dan ook uw
begrip voor de tijdelijke productiebeperkingen en de eventuele extra maatregelen in de komende
weken.

Houd afstand en blijf gezond.

Namens alle medewerkers van Mercedes-Benz

 

LAATSTE UPDATE: 7 APRIL 2020

Veelgestelde vragen.

Hieronder vindt u de meest gestelde vragen over de door ons en onze dealers genomen maatregelen om te voorkomen dat het coronavirus zich verder verspreidt. Afhankelijk van de ontwikkelingen zullen we dit overzicht aanpassen en/of aanvullen. Stond uw vraag er niet bij of is het antwoord niet geheel duidelijk? Stuur dan een e-mail naar onze medewerkers van het Mercedes-Benz Customer Assistance Center via cs.nld@cac.mercedes.benz.com.

Door een aangepaste bezetting kan het langer duren voordat u een reactie van ons ontvangt. Wij doen uiteraard ons uiterste best om uw vragen zo spoedig mogelijk te beantwoorden. Wij vragen om uw begrip hiervoor.

Voor noodhulp bij pech onderweg is het Customer Assistance Center 24 uur per dag bereikbaar via 00800 3 777 7777 of 020 721 909 8.

  1. 1. Is het Mercedes-Benz Customer Assistance Center in verband met het coronavirus nog steeds goed bereikbaar?

  2. 2. Kan ik nog steeds terecht bij Mercedes-Benz dealers?

  3. 3. Welke hygiënemaatregelen worden er bij Mercedes-Benz dealers toegepast?

  4. 4. Mijn Mercedes-Benz moet gerepareerd worden of heeft onderhoud nodig. Kan dit nog steeds?

  5. 5. Ik heb een vervangende Mercedes-Benz nodig. Is dit veilig?

  6. 6. Ik heb een afspraak staan voor onderhoud aan mijn Mercedes-Benz, maar ik wil/kan nu niet naar de dealer toegaan. Kan ik mijn afspraak verschuiven?

  7. 7. Ik heb interesse in een nieuwe/gebruikte Mercedes-Benz, maar ik wil/kan niet naar de dealer toegaan. Zijn er andere mogelijkheden?

  8. 8. Ik wil graag een proefrit maken. Kan dat nog en is dat veilig?

  9. 9. Mijn nieuwe bestelwagen wordt afgeleverd, maar ik wil/kan niet naar de showroom gaan. Kan ik mijn afspraak verplaatsen?

  10. 10. Komt mijn bestelde Mercedes-Benz op de afgesproken tijd?

Lorem Ipsum