COVID-19 update.

Uw veiligheid is onze prioriteit.

We volgen de COVID-19 pandemie op de voet. Dit stelt ons in staat om op elk moment gepast te reageren indien de situatie verandert. Ook met de strengere maatregelen blijven onze Mercedes-Benz dealers open voor onderhoud, reparaties, bandenwissel of carrosseriewerkzaamheden van personenwagens, vans en trucks. Neem hiervoor contact op met uw Mercedes-Benz dealer en maak een afspraak.

Online Tools en services.

Wij adviseren u graag online. 

Bij Mercedes-Benz zijn we er om u online en via telefoon te assisteren. We doen er alles aan om u op dit moment verder te helpen.

Productinformatie is direct online beschikbaar, evenals voertuigconfiguratietools. U kunt ook onze online showroom raadplegen op onderstaande link, die de direct beschikbare voertuigen weergeeft.

Leveringen en service.

Logistieke update.

Alle afspraken voor onderhoud kunnen doorgaan. Leveringen van voertuigen mogen op locatie van de klant afgeleverd worden. Voor meer informatie kun u contact opnemen met uw lokale, erkende Mercedes-Benz dealer. Een service afspraak kan u via onderstaande knop boeken.

Voor noodhulp onderweg is het Customer Assistance Center 24 uur per dag bereikbaar op de volgende telefoonnummers:

Veelgestelde vragen.

Hieronder vindt u een overzicht van de meest gestelde vragen over de huidige situatie en de maatregelen die we hebben genomen om de veiligheid van onze klanten en collega's te waarborgen. Naarmate de situatie zich ontwikkelt, zullen we de informatie op deze pagina bijwerken. Als u geen antwoord op uw vraag kunt vinden, neem dan contact op met het Mercedes-Benz Customer Assistance Center of met uw dealer.

Door een aangepaste bezetting kan het langer duren voordat u een reactie van ons ontvangt. Wij doen uiteraard ons uiterste best om uw vragen zo spoedig mogelijk te beantwoorden. Wij vragen om uw begrip hiervoor.

  1. 1. Is het Mercedes-Benz Customer Assistance Center in verband met het coronavirus nog steeds goed bereikbaar?

  2. 2. Kan ik nog steeds terecht bij Mercedes-Benz dealers?

  3. 3. Welke hygiënemaatregelen worden er bij Mercedes-Benz dealers toegepast?

  4. 4. Mijn Mercedes-Benz moet gerepareerd worden of heeft onderhoud nodig. Kan dit nog steeds?

  5. 5. Ik heb een vervangende Mercedes-Benz nodig. Is dit veilig?

  6. 6. Ik heb een afspraak staan voor onderhoud aan mijn Mercedes-Benz, maar ik wil/kan nu niet naar de dealer toegaan. Kan ik mijn afspraak verschuiven?

Lorem Ipsum