Ik heb een nieuw voertuig/occasion gekocht en toen ik het in Mercedes PRO wilde activeren, verscheen er een foutmelding dat dit VIN al op een andere account is geregistreerd. Wat moet ik doen?






















Ligtbox Caption Text
Answer Text

Neem contact op met de vorige houder van het voertuig bij wie u het voertuig hebt gekocht en vraag hem dit voertuig uit zijn account te verwijderen. De vorige eigenaar/dealer is door de door hem ondertekende overeenkomst verplicht om het voertuig na de verkoop uit zijn account te verwijderen. Dit is in artikel 5d) van zijn ondertekende overeenkomst geregeld. Probeer nadat de vorige eigenaar/dealer het voertuigidentificatienummer uit zijn account heeft verwijderd, het voertuig in uw Mercedes PRO account te activeren.

Als u niet weet wie de vorige houder van het voertuig is, neemt u contact op met uw dealer. Als u nog steeds problemen hebt met het toevoegen van het chassisnummer aan uw account, zijn uw Mercedes-Benz dealer of het Customer Assistance Center u graag van dienst op het telefoonnummer: 00 800 3777 7777.

Youtube Video ID
Button type standard
Primary Button Text Primary Button Target
Secondary Button Text Secondary Button Target
Additional answer Text

Lorem Ipsum