Mercedes-AMG E 63 4MATIC+.

Klaar voor topprestaties.

Mercedes-AMG E 63 4MATIC+.

Klaar voor topprestaties.

  • Exterieur

    De afbeelding toont een detailopname van de voorzijde van de Mercedes-AMG E 63 4MATIC+ vanuit kikkerperspectief.

    Autonome voorzijde met luchtinlaten zonder roosters.

    De afbeelding toont de Mercedes-AMG E 63 4MATIC+ schuin van voren.

    Sprekend exterieur: de Mercedes-AMG E 63 4MATIC.

    De afbeelding toont een detailopname van een AMG-velg van de Mercedes-AMG E 63 4MATIC+.

    De 48,3 cm (19 inch) lichtmetalen AMG-velgen zijn ondergebracht in de verbrede wielkasten.

    De afbeelding toont een achteraanzicht van de Mercedes-AMG E 63 4MATIC+.

    Diffusor met drie vinnen en verchroomde dubbele uitlaatsierstukken.

    De afbeelding toont de led-achterlichten met kristallook van de Mercedes-AMG E 63 4MATIC+.

    Karakteristiek. Led-achterlichten met kristallook.

    De afbeelding toont een detailopname van het kofferdeksel van de Mercedes-AMG E 63 4MATIC+.

    Sprekend AMG-exterieur.

    Sprekend AMG-exterieur.

    De Mercedes-AMG E 63 4MATIC+ kenmerkt zich door een extreem zelfbewust en dynamisch uiterlijk. De autonome voorzijde met powerdomes op de motorkap, de voorskirt in jet wing-design en de luchtinlaten zonder roosters die de daarachter liggende techniek zichtbaar maken, zijn toonaangevend. Verdere sprekende designelementen zoals de AMG-dorpelverbreders, de spoilerrand in carrosseriekleur, de diffusor met drie vinnen en de dubbele uitlaatsierstukken zijn ware blikvangers.

  • Interieur

    Headquarter.

    De afbeelding toont een blik op de bestuurdersplek van de Mercedes-AMG E 63 4MATIC+.

    Exclusieve sfeer dankzij het gebruik van verfijnde materialen en sportieve details.

    De afbeelding toont een opname van het interieur van de Mercedes-AMG E 63 4MATIC+.

    Het AMG Performance-stuurwiel met 12-uur-markering is kenmerkend voor de cockpit.

    De afbeelding toont een detailopname van de middenconsole van de Mercedes-AMG E 63 4MATIC+.

    Hoogwaardige afwerking. De analoge klok van IWC en fraaie pianolak.

    De afbeelding toont de AMG-stoelen in het interieur.

    Unieke ambiance met AMG-sportstoelen bekleed met nappaleder.

    De afbeelding toont een blik vanaf de voorpassagierszijde naar het achtercompartiment van de Mercedes-AMG E 63 4MATIC+ .

    Royaal achtercompartiment met een exclusieve, sportieve uitstraling.

    De afbeelding toont een detailopname van het AMG-combi-instrument van de Mercedes-AMG E 63 4MATIC+.

    Alles onder controle met het AMG-combi-instrument.

    Headquarter.

    Wanneer de grenzen van het fysiek mogelijke worden opgezocht, is totale controle van primair belang. Het interieur van de Mercedes-AMG E 63 4MATIC+ is dan ook zo ingedeeld dat alle componenten een uiterst dynamische rijervaring mogelijk maken.

    Het AMG Performance-stuurwiel en de AMG-sportstoelen met geoptimaliseerde zijdelingse ondersteuning en AMG-logo in de hoofdsteunen zorgen voor een exclusieve, sportieve uitstraling. Kortom, dit model heeft alles om Driving Performance nóg intenser te kunnen beleven.

  • Techniek

    Techniek op sportwagenniveau.

    De afbeelding toont de vrijstaande aandrijflijn van de Mercedes-AMG E 63 4MATIC+.

    Ontworpen voor pure rijdynamiek. De aandrijflijn van de E 63 4MATIC+.

    De afbeelding toont een vrijstaande 4,0-liter AMG-V8-biturbomotor.

    4,0-liter AMG-V8-biturbomotor met een vermogen van xx kW en koppel van xx Nm.

    De afbeelding toont een vrijstaand AMG-sportonderstel.

    Het adaptieve AMG-sportonderstel is gebaseerd op AIR BODY CONTROL.

    De afbeelding toont de vrijstaande vierwielaandrijving AMG Performance 4MATIC+.

    Vierwielaandrijving AMG Performance 4MATIC+. Één met het wegdek.

    De afbeelding toont een vrijstaande, inschakelbare AMG Performance-uitlaat.

    Diep V8-geluid: AMG Performance-uitlaat met klepsturing.


    De afbeelding toont de AMG SPEEDSHIFT MCT 9G negentraps automatische transmissie.

    Een technisch kunstwerk. De AMG SPEEDSHIFT MCT 9G negentraps automatische transmissie.

    Techniek op sportwagenniveau.

    De 4,0-liter AMG-V8-biturbomotor van de Mercedes-AMG E 63 4MATIC+ is heel nauw verbonden met de motor die in de Mercedes-AMG GT voor adembenemende prestaties zorgt.

    De motor, met een vermogen van xx kW (xx pk) en koppel van xx Nm <p>Opgaven over maximaal vermogen en koppel volgens verordening (EU) 715/2007 in de huidige versie.</p>kenmerkt zich door extreem korte reactietijden en is uiterst efficiënt. Wie zijn doelen wil bereiken, moet zijn energie met beleid gebruiken. Hetzelfde geldt voor de innovatieve vierwielaandrijving AMG Performance 4MATIC+. De variabele koppelverdeling – variërend van vierwielaandrijving tot pure achterwielaandrijving – zorgt voor uitstekende tractie die op de situatie wordt afgestemd. Die is ook nodig om de brute kracht van de motor met de AMG SPEEDSHIFT MCT 9G negentraps automatische transmissie op het wegdek over te brengen.

    Het AMG-sportonderstel, dat is gebaseerd op AIR BODY CONTROL, zorgt voor een grote spreiding tussen comfort en dynamiek, en kan in drie standen worden ingesteld.