Cockpit en AMG DRIVE UNIT.

Cockpit en AMG DRIVE UNIT.

De diepe zitpositie zorgt ervoor dat de bestuurder volledig in de cockpit opgaat en zo één met de auto wordt. Met de bedieningselementen in V8-opstelling vormt de AMG DRIVE UNIT met de nieuwe, innovatieve displayschakelaars de centrale voor de sporttransmissie en alle rijdynamiekfuncties. Met behulp van een schakelaar en de displaytoetsen kunnen onder andere het rijprogramma, de transmissie en ESP® worden ingesteld.

Het nieuwe AMG Performance-stuurwiel en het volledig digitale instrumentendisplay van de Mercedes-AMG GT Roadster zorgen voor perfecte controle bij elke opwindende rijervaring.

Perfecte controle met het AMG Performance-stuurwiel.

Het AMG-combi-instrument van de Mercedes-AMG GT Roadster zorgt voor perfecte controle bij elke opwindende rijervaring.

AMG Performance-stuurwiel en combi-instrument.

AMG Performance-stuurwiel en combi-instrument.

De nieuwe generatie van het driespaaks AMG Performance-stuurwiel beschikt standaard over touch control buttons en schakelpaddles. Daarnaast zorgen de AMG-toetsen op het stuurwiel ervoor dat de setup van de auto kan worden ingesteld en gewijzigd met minimale afleiding.

Het 31,2 cm (12,3 inch) volledig digitale AMG-combi-instrument vervangt de klassieke klokken en biedt voor sportieve rijders uitgebreide mogelijkheden om verschillende categorieën informatie weer te geven.

AMG Performance-stoelen voor perfecte zijdelingse ondersteuning bij dynamische ritten.

De sportieve AMG Performance-stoelen vormen een uitstekende basis voor het leveren van hoge prestaties.

AMG Performance-stoelen voor perfecte zijdelingse ondersteuning.

AMG Performance-stoelen voor perfecte zijdelingse ondersteuning bij dynamische ritten.

De geprononceerde contouren van de stoelen met geïntegreerde hoofdsteun en AMG-logo bieden ideale zijdelingse ondersteuning bij dynamische ritten.