Inleiding


Uw veiligheid is onze prioriteit.

Inleiding


Uw veiligheid is onze prioriteit.

Stay home
#stayhome
Opnieuw bekijken

We volgen de COVID-19 pandemie op de voet. Dit stelt ons in staat om op elk moment gepast te reageren indien de situatie verandert. Ook met de strengere maatregelen blijven onze Mercedes-Benz dealers open voor showroombezoek op afspraak, onderhoud, reparaties, bandenwissel of carrosseriewerkzaamheden van personenwagens, vans en trucks. Neem hiervoor contact op met uw Mercedes-Benz dealer en maak een afspraak.
Voor het maken van een showroomafspraak dient u rekening te houden met de volgende maatregelen: De afspraak moet minimaal 4 uur van tevoren zijn gemaakt waarbij maximaal 2 klanten per verdieping mogen worden ontvangen en een bezoek minimaal 10 minuten kan duren. Verder blijven de basisregels waaronder 1,5 m afstand, hygiënemaatregelen en thuisblijven bij klachten, nog altijd van toepassing.

Online tools en services


Online tools en services

Haal Mercedes-Benz in huis.

Online tools en services


Online tools en services

Haal Mercedes-Benz in huis.

Wij adviseren u graag online.

Online Tools and Services

Wij adviseren u graag online.

Bij Mercedes-Benz en smart zijn we er om u online en via telefoon te assisteren. We doen er alles aan om u op dit moment verder te helpen.

Productinformatie is direct online beschikbaar, evenals voertuigconfiguratietools. U kunt ook onze online showroom raadplegen op onderstaande link, die de direct beschikbare voertuigen weergeeft.

Afspraken en leveringen


Leveringen en service.

Logistieke update.

Afspraken en leveringen


Leveringen en service.

Logistieke update.

Appointments and Deliveries

Alle afspraken voor onderhoud kunnen doorgaan. Leveringen van voertuigen mogen op locatie van de klant afgeleverd worden. Voor meer informatie kun u contact opnemen met uw lokale, erkende Mercedes-Benz dealer. Een service afspraak kan u via onderstaande knop boeken.

U kunt ook inloggen op uw Mercedes me-account om uw afspraak of levering online te beheren.

Voor noodhulp onderweg is het Customer Assistance Center 24 uur per dag bereikbaar op de volgende telefoonnummers:

  • +31 20 7219 100 of 008 009 777 7777

FAQs


Veelgestelde vragen.

Hieronder vindt u een overzicht van de meest gestelde vragen over de huidige situatie en de maatregelen die we hebben genomen om de veiligheid van onze klanten en collega's te waarborgen. Naarmate de situatie zich ontwikkelt, zullen we de informatie op deze pagina bijwerken. Als u geen antwoord op uw vraag kunt vinden, neem dan contact op met het CAC of met uw dealer.

FAQs


Veelgestelde vragen.

Hieronder vindt u een overzicht van de meest gestelde vragen over de huidige situatie en de maatregelen die we hebben genomen om de veiligheid van onze klanten en collega's te waarborgen. Naarmate de situatie zich ontwikkelt, zullen we de informatie op deze pagina bijwerken. Als u geen antwoord op uw vraag kunt vinden, neem dan contact op met het CAC of met uw dealer.

    • Is het Mercedes-Benz Customer Assistance Center nog steeds bereikbaar?

      Is het Mercedes-Benz Customer Assistance Center nog steeds bereikbaar?

      Het Mercedes-Benz Customer Assistance Center is 24 uur per dag bereikbaar. U kunt contact opnemen met het Mercedes-Benz Customer Assistance Center via telefoonnummer 00800 - 9 777 77 77 (gratis). Kunt u onze medewerkers niet bereiken? Maak dan gebruik van de chat-functie op www.mercedes-benz.nl of stuur een e-mail naar cs.nld@cac.mercedes-benz.com.

    • Ik heb een afspraak in de werkplaats. Is dit mogelijk?

      Ik heb een afspraak in de werkplaats. Is dit mogelijk?

      Onze erkende Mercedes-Benz dealers zijn geautoriseerd om hun werkzaamheden verder te zetten. Dit betekent dat onderhoud, herstellingen, bandenwissels en carrosseriewerkzaamheden kunnen plaatsvinden zoals gepland. Het spreekt daarbij voor zich dat onze dealers de hygiënemaatregelen en de geldende veiligheidsrichtlijnen nauwgezet opvolgen. 

      Mocht u vragen hebben over uw service-afspraak, neemt u dan contact op met uw Mercedes-Benz dealer.

    • Ik heb een service-afspraak staan, maar ik zou nu liever niet naar de werkplaats komen. Kan ik mijn afspraak verplaatsen?

      Ik heb een service-afspraak staan, maar ik zou nu liever niet naar de werkplaats komen. Kan ik mijn afspraak verplaatsen?

      Wij hebben begrip voor uw vraag en dus nodigen wij u graag uit om uw afspraak naar een latere datum te verplaatsen. Gelieve contact op te nemen met uw Mercedes-Benz dealer. Zij helpen u graag verder. 

    • Ik heb interesse in een proefrit. Is dit nog mogelijk?

      Ik heb interesse in een proefrit. Is dit nog mogelijk?

      De proefritten zijn weer mogelijk. Houd er wel rekening mee dat u een proefritafspraak minimaal 4 uur van te voren moet inplannen. Proefritten zijn mogelijk onder voorwaarden vergelijkbaar met die bij het afleveren van een besteld voertuig. Dus met maximaal twee personen, 1,5 meter afstand en passende hygiënemaatregel.

    • Ik heb een afspraak om mijn nieuwe auto in ontvangst te nemen. Toch zou ik deze afspraak graag verplaatsen?

      Ik heb een afspraak om mijn nieuwe auto in ontvangst te nemen. Toch zou ik deze afspraak graag verplaatsen?

      Wij hebben begrip voor uw vraag en dus nodigen wij u graag uit om uw afspraak naar een latere datum te verplaatsen. Gelieve contact op te nemen met uw officiële Mercedes-Benz dealer. Zij helpen u graag verder.

    • Zal het door mij bestelde voertuig volgens afspraak worden geleverd?

      Zal het door mij bestelde voertuig volgens afspraak worden geleverd?

      Wij doen er alles om de impact van de COVID-19 pandemie op uw bestelling te beperken. Uw Mercedes-Benz dealer volgt de planning op de voet en houdt u op de hoogte.