owner-content

Online afspraak maken.

Van een inspectie tot banden verwisselen. Maak een serviceafspraak online bij een Mercedes-Benz dealer bij u in de buurt.

Van een inspectie tot banden verwisselen. Maak een serviceafspraak online bij een Mercedes-Benz dealer bij u in de buurt.

Mercedes me connect voor zakelijke klanten.

Uw Mercedes-Benz werkt voor u. Met de praktische en veelzijdige functies van Mercedes me connect.

De digitale upgrade voor uw dagelijkse werk.

De digitale upgrade voor uw dagelijkse werk.

De digitale upgrade voor uw dagelijkse werk.

Verrijk de ervaring met uw Mercedes-Benz op digitaal gebied en profiteer van meer comfort, service en veiligheid. Gebruik het mediadisplay en uw smartphone om voertuigfuncties te bedienen en uw instellingen aan te passen. Zo hebt u belangrijke informatie en praktische functies altijd bij de hand.

Productoverzicht


Ontdek de productwereld van Mercedes me connect.

Productoverzicht


Ontdek de productwereld van Mercedes me connect.

Standaard Services

Standaard Services

Benut de voordelen die Mercedes me connect u al direct vanuit huis biedt.

Remote-pakket

Remote-pakket

Uw smartphone – uw Mercedes-Benz. Altijd alles onder controle.

Uitgebreide functies MBUX

Uitgebreide functies MBUX

Zorg voor emotionele binding, zodat uw model helemaal uw eigen auto wordt.

Navigatie

Navigatie

Altijd de beste routegeleiding. Met realtime verkeersinformatie sneller en veiliger op uw bestemming.

E-mobility

E-mobility

Alles wat elektrisch rijden en opladen zo gemakkelijk en overzichtelijk als mogelijk maakt – overal en altijd.

Mercedes me connect voor Mercedes-Benz bestelwagens.

Mercedes me connect voor Mercedes-Benz bestelwagens.

Mercedes me connect voor Mercedes-Benz bestelwagens.

De digitale productwereld van Mercedes me connect is er ook voor uw zakelijk gebruikte Mercedes-Benz. Ontdek de voordelen van de Mercedes me connect-services waarmee u en uw bedrijf altijd en overal met uw voertuig verbonden blijven.

Nu gebruikmaken van Mercedes me connect en de Mercedes me-app – zo werkt het.

usp_mail.svg

1. Registratie bij Mercedes me voor zakelijke klanten

Als bedrijfsadministrator maakt u eerst via de Mercedes me-portal uw persoonlijke Mercedes me-account aan, waarna u een bedrijfsprofiel kunt aanmaken. Zowel bedrijfsadministratoren als verdere voertuiggebruikers hebben een persoonlijke Mercedes me ID nodig. Hiervoor moeten de gebruiksvoorwaarden voor de Mercedes me connect-services worden geaccepteerd en de akkoord worden gegaan met de overeenkomst inzake opdrachtverwerking.
usp_check.svg

2. Digitale producten activeren en rijders uitnodigen

U kunt vervolgens als bedrijfsadministrator voertuigen aan het bedrijfsprofiel koppelen, digitale producten activeren en extra voertuiggebruiker via hun Mercedes me ID vastleggen – bijvoorbeeld medewerkers van uw bedrijf.
usp_dealer.svg

3. App installeren en starten

Via de persoonlijke Mercedes me ID kunnen bedrijfsadministratoren en voertuiggebruikers zich bij de Mercedes me App aanmelden en door hun Mercedes me connect-services beheren en gebruiken.

Ontdek veelzijdige fleetmanagementoplossingen.

Ontdek veelzijdige fleetmanagementoplossingen.

Fleetmanagement

Zoekt u een fleetmanagementoplossing voor uw wagenpark of wilt u uw bestaande fleetmanagementsysteem koppelen? Onder Mercedes-Benz data biedt Mercedes-Benz Connectivity Services GmbH u direct of in samenwerking met professionele partners optimale oplossingen.

Veelgestelde vragen


Veelgestelde vragen.

Wilt u nog meer over Mercedes me connect voor zakelijke klanten weten? Hier vindt u de belangrijkste vragen en antwoorden over de registratie, activering en het gebruik.

Veelgestelde vragen


Veelgestelde vragen.

Wilt u nog meer over Mercedes me connect voor zakelijke klanten weten? Hier vindt u de belangrijkste vragen en antwoorden over de registratie, activering en het gebruik.

    • Mercedes me connect voor bedrijfsadministratoren
      • Hoe kan ik als bedrijfsadministrator een bedrijfsprofiel in de Mercedes me App aanmaken?

        Hoe kan ik als bedrijfsadministrator een bedrijfsprofiel in de Mercedes me App aanmaken?

        Voor de registratie van een bedrijfsprofiel kunt u momenteel in de Mercedes me-portal of bij een dealer terecht. Meld u aan bij de Mercedes me-portal of neem contact op met de door u gewenste dealer om uw bedrijfsprofiel aan te maken.

      • Ik ben bedrijfsadministrator en wil een voertuig koppelen. Waarom verschijnt dit niet in de lijst met bedrijfsvoertuigen en is dit ook niet voor andere bedrijfsgebruikers, zowel rijders als administratoren, zichtbaar?

        Ik ben bedrijfsadministrator en wil een voertuig koppelen. Waarom verschijnt dit niet in de lijst met bedrijfsvoertuigen en is dit ook niet voor andere bedrijfsgebruikers, zowel rijders als administratoren, zichtbaar?

        Mogelijk is het voertuig als privévoertuig aan een gebruikersprofiel toegewezen. Een bedrijfsvoertuig kan momenteel alleen in de Mercedes me-portal of door een dealer worden toegewezen. Om het voertuig als bedrijfsvoertuig toe te wijzen, moet u dit uit het betreffende gebruikersprofiel verwijderen, zich bij de Mercedes me-portal aanmelden en opnieuw met de koppeling beginnen.

      • Waar en hoe kan ik als bedrijfsadministrator via mijn bedrijfsprofiel services aanschaffen of verlengen als de looptijd van af fabriek beschikbare services afloopt?

        Waar en hoe kan ik als bedrijfsadministrator via mijn bedrijfsprofiel services aanschaffen of verlengen als de looptijd van af fabriek beschikbare services afloopt?

        Voor voertuigen die aan een bedrijfsprofiel zijn gekoppeld, is momenteel nog niet in alle markten een store beschikbaar. Daarom kunnen momenteel alleen voor privé gebruikte voertuigen services worden aangeschaft en verlengd.

      • Hoe kan ik als bedrijfsadministrator meer dan 20 voertuigen aan mijn bedrijfsprofiel toevoegen?

        Hoe kan ik als bedrijfsadministrator meer dan 20 voertuigen aan mijn bedrijfsprofiel toevoegen?

        Om meer dan 20 voertuigen te kunnen koppelen, moet u eerst uw bedrijf bij een dealer laten verifiëren. Toon daar de vereiste, in de Mercedes me-portal genoemde documenten.

      • Ik ben bedrijfsadministrator en wil mijn contract voor de Mercedes me connect opzeggen. Hoe kan ik opzeggen?

        Ik ben bedrijfsadministrator en wil mijn contract voor de Mercedes me connect opzeggen. Hoe kan ik opzeggen?

        Om als bedrijfsadministrator uw contact op te zeggen, meldt u zich aan bij de Mercedes me-portal. Met de opzegging worden alle services voor de met uw bedrijfsprofiel gekoppelde voertuigen gedeactiveerd. Bovendien worden alle voertuigen uit het bedrijfsprofiel verwijderd en wordt het bedrijfsprofiel gewist. Dit proces kan niet ongedaan worden gemaakt. Wees ervan bewust dat opzegging in de bedrijfscontext verwijdering van het bedrijfsprofiel vereist.

      • Ik ben bedrijfsadministrator en heb mijn Mercedes me ID gewist. Hoe kom ik bij mijn bedrijfsprofiel?

        Ik ben bedrijfsadministrator en heb mijn Mercedes me ID gewist. Hoe kom ik bij mijn bedrijfsprofiel?

        Als de enige of laatst overgebleven bedrijfsadministrator van een bedrijf zijn Mercedes me ID verwijdert, worden alle bedrijfsprofielen die deze administrator alleen beheert, eveneens gewist. Wees u ervan bewust dat u daarover geen bericht ontvangt, en ook de rijders in het bedrijfsprofiel niet. Een verwijderd bedrijfsprofiel kan niet worden hersteld, maar moet opnieuw worden aangemaakt. Draag daarom altijd het bedrijfsprofiel aan een andere bedrijfsadministrator over voordat u uw Mercedes me ID verwijdert.

    • Mercedes me connect voor rijders
      • Waarom kan ik als rijder geen bedrijfsprofielen bewerken of gebruikers en voertuigen toevoegen?

        Waarom kan ik als rijder geen bedrijfsprofielen bewerken of gebruikers en voertuigen toevoegen?

        Alleen personen met de rol 'Bedrijfsadministrator' kunnen bedrijfsprofielen bewerken. Dit is voor rijders niet mogelijk.

      • Mijn collega's kunnen het bedrijfsvoertuig niet in de garage in de Mercedes me App zien. Waarom wordt bij hen het tabblad 'Zakelijk' niet weergegeven?

        Mijn collega's kunnen het bedrijfsvoertuig niet in de garage in de Mercedes me App zien. Waarom wordt bij hen het tabblad 'Zakelijk' niet weergegeven?

        Uw collega's zijn waarschijnlijk niet via hun persoonlijke Mercedes me ID aan het bedrijfsprofiel toegevoegd. Bedrijfsgebruikers moeten via de Mercedes me-portal door de bedrijfsadministrator worden uitgenodigd.

      • Waarom zie ik als rijder geen bedrijfsvoertuig meer in mijn garage in de Mercedes me App?

        Waarom zie ik als rijder geen bedrijfsvoertuig meer in mijn garage in de Mercedes me App?

        Mogelijk heeft de bedrijfsadministrator uw koppeling verwijderd om het voertuig vrij te maken voor andere gebruikers. Dit kan zonder dat u toestemming hoeft te geven of daarover bericht ontvangt. Om het voertuig terug te krijgen, moet u dit in het overzicht met bedrijfsvoertuigen selecteren en het voertuig opnieuw aan u toewijzen, voor zover het niet aan een andere gebruiker is toegewezen.

      • Hoe kan ik al rijder de voertuigtracking door de bedrijfsadministrator uitschakelen als ik in een bedrijfsvoertuig rij?

        Hoe kan ik al rijder de voertuigtracking door de bedrijfsadministrator uitschakelen als ik in een bedrijfsvoertuig rij?

        Als u als rijder de geolocating van een bedrijfsvoertuig wilt uitschakelen, moet u contact opnemen met onze klantenservice of in het voertuig de gps deactiveren via MBUX. Een andere optie is in de Mercedes me App alle services met gps-plaatsbepaling te deactiveren.