Rendement

Speciaal ontwikkeld voor het zware distributietransport

Om het rendement in het zware distributietransport nog verder te verhogen, hebben onze ingenieurs en ontwerpers bij de ontwikkeling van de Antos extra aandacht besteed aan alles wat de duurzaamheid van de Antos verhoogt en uw kosten aanzienlijk verlaagt.

Behalve de uitgekiende aerodynamica van de nieuwe cabines, de lagere rolweerstand en bijvoorbeeld nevenaggregaten met geoptimaliseerd verbruik dragen vooral het geringere verbruik en de geringere emissies van de Euro VI-motoren en de uitlaatgastechnologie van Mercedes-Benz bij aan het hoge rendement van de nieuwe Antos.

Dankzij de standaard uitrusting met Euro VI-motor en dieselpartikelfilter voldoet de Antos nu al aan de toekomstige emissienorm van 2014. Alleen al vanuit dat opzicht is de Antos een zekere investering voor de toekomst. Ook kunt u dankzij Euro VI van bepaalde voordelen genieten op tolwegen. En dankzij het standaard dieselpartikelfilter zullen in een groot aantal steden de rijverboden en milieuzones niet van toepassing zijn op de Antos. Dat is niet alleen voordelig voor u, maar ook voor het milieu.

Rendement webspecial

Elke vrachtwagen kost geld, de onze bespaart.

Meer rendement, vanaf dag één

De hoge efficiënte van de Antos wordt ook in de opbouwvriendelijkheid weerspiegeld door de ruime keuze, eenvoudige montage en aansluitingen. De Antos biedt daardoor bijvoorbeeld vele mogelijkheden voor uiteenlopende opbouwvarianten. Kortom: bij de nieuwe Antos is er alles aan gedaan om een efficiënte en rendabele truck te creëren.

De lange onderhoudsintervallen tot 120.000* km, de reparatie- en onderhoudsvriendelijke constructie en de lange levensduur van een groot aantal onderdelen dragen tevens bij aan de lage kosten.
Bovendien kan met de Antos gebruik worden gemaakt van uitgebreide service. Met FleetBoard® kunnen de logistieke processen van uw bedrijf bijvoorbeeld nog efficiënter worden vormgegeven. Al met al zijn dit voortreffelijke vooruitzichten om in het distributietransport vanaf 18 ton steeds rendabel onderweg te zijn. Nu en in de toekomst.

* Afhankelijk van de motorvariant.